Keresés
Untitled Document

RMA TÁJÉKOZTATÓ

Garanciális termékeket kizárólag a megfelelően kitöltött RMA adatlappal áll módunkban átvenni.
(Formanyomtatvány a letöltések menüpontban elérhető)
A HIBÁS TERMÉKEK ÁTVÉTELÉNEK FELTÉTELEI:

- EREDETI CSOMAGOLÁS VAGY MEGFELELŐ AIRBAG CSOMAGOLÁS
- NEM LÁTHATÓ MECHANIKAI HIBA ESETÉN A HIBÁT IGAZOLÓ NYOMAT ÉS/VAGY LEÍRÁS
- CHIP HIBA ESETÉN A NYOMTATÓ TÍPUSÁNAK, FIRMWARE VERZIÓJÁNAK FELTÜNTETÉSE
- HIÁNYTALANUL KITÖLTÖTT GARANCIÁLIS ADATLAP

ÜGYINTÉZÉSI FOLYAMAT
I. Személyes ügyintézés:
A hibás terméket személyesen hozza be telephelyünkre az ügyfél a kitöltött RMA nyomtatvánnyal, melyből egy példányt az átvétel igazolásával visszaadunk
II. Futárszolgálattal vagy kereskedő munkatárson keresztül történő ügyintézés:
A hibás termékeket juttassák el hozzánk, dobozonként egy-egy helyesen kitöltött RMA nyomtatvánnyal. A gyorsabb ügyintézés érdekében az RMA nyomtatvány digitális verzióját várjuk a garancia@orinkhungary.hu e-mail címünkre.
III. Ügyintézés menete, átfutási ideje:
A beérkezett termékek feldolgozási ideje a beérkezéstől számított 14 munkanapon belül várható. A feldolgozást követően e-mail értesítőt küldünk a rendszerünkben megadott e-mail címre, ami tartalmazza a garancia jogosságát (igen/nem), illetve a bevizsgálási eredményeket.


A NEM JOGOS GARANCIÁS TERMÉKEK MEGŐRZÉSI IDEJE 30 NAP!