Keresés

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (Továbbiakban: ÁSZF) az

ORINK Hungary Kft (továbbiakban: Szolgáltató)
Székhelye: 1151 Budapest, Károlyi Sándor út 160.
Fióktelepe: 1151 Budapest, Károlyi Sándor út 160.
Képviselője: Konarik Zoltán ügyvezető
Elektronikus levelezési címe: 
orink@orinkhungary.hu
Internet oldalának címe: www.orink.hu
Cégjegyzékszáma: 01-09-396481
Adószáma: 22696715-2-42

 

- és Szolgáltató által nyújtott kereskedelmi szolgáltatásokat igényébe vevő ügyfél (továbbiakban: Viszonteladó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza

Szolgáltató elektronikus felületen vagy bármely módon történő kereskedelme a jelen ÁSZF alapján történnek. Az ÁSZF Szolgáltató által forgalmazott termékek értékesítésének tárgyában kötött minden szóbeli és írásbeli szerződésnek automatikusan tartalmi elemévé válik, amennyiben a felek másképpen nem rendelkeznek. Ebben az esetben az érintett együttműködés illetve ügymenet, egyedi megállapodásban nem szabályozott kérdéseiben, jelen ÁSZF vonatkozó pontjainak érvényessége továbbra is fennáll. A nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók

 

 • Vevőkör

 - Szolgáltató kizárólag a portfóliójában található termékek kereskedelmével foglakozó gazdasági társaságokat illetve egyéni vállalkozókat / továbbiakban: Viszonteladó / szolgál ki. Szolgáltató vásárlói kizárólag az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) 2.§ v) pontja   szerinti fogyasztónak nem minősülő, regisztrált felhasználók lehetnek. A feltételnek megfelelést a Viszonteladó az első vásárlást megelőző regisztrálást követően az ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi. Viszonteladó hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató adatait rögzítse kereskedelmi rendszerében.

 

• Regisztráció
- Regisztrációra a http://www.orink.hu internetes oldalának „Regisztráció” menü pontja alatt található adatlap kitöltésével, valamint személyesen a vevőszolgálatunkon kerülhet sor. A regisztráció és az adatlap kitöltése önkéntes, viszont annak tartalmáért a Viszonteladó felel.
- Szolgáltatót Viszonteladó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért semminemű felelősség nem terheli.

A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Viszonteladó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, amely a Felhasználót a Weboldal informatikai igénybevétele miatt érte. A Viszonteladó saját informatikai biztonságának kialakításáért, adatainak védelméért kizárólag a Viszonteladó felel. Minden esetben szükséges a Viszonteladó elektronikus regisztrációja Szolgáltató internetes felületén (www.orink.hu). Viszonteladó kijelenti, hogy a regisztrációval jelen ÁSZF rendelkezéseit elfogadja és a regisztráció során saját valós adatait adja meg.

 

• A szerződés hatálya
- Az ÁSZF határozatlan időre jön létre.
- Viszonteladó a szerződéskötés során korábban rögzített adatai változásáról 3 munkanapon belül köteles Szolgáltatót értesíteni. A határidő elmulasztása, vagy téves adatok közlése esetén az ebből eredő hibákért a Szolgáltató nem felel.

 

• Ajánlat, megrendelés, teljesítés
-Szolgáltató az általa forgalmazott termékek nettó árait elérhetővé teszi saját, regisztrációhoz kötött internetes felületén.
- Szolgáltató egyéni elbírálás alapján árkedvezményt adhat Viszonteladó részére, amely mértéke változó, és függ a Viszonteladó forgalmi vállalásától és a rendelt cikk mennyiségétől vagy értékétől.
- A Viszonteladó a megrendeléseket weben vagy telefonon, faxon, e-mail-ben nettó 200.000 Ft + Áfa rendelési érték felett csak elektronikus úton, azaz a www.orink.hu internetes felületen keresztül adhatja le.
- A Szolgáltató a rendelések megerősítését, és a rendelésekkel-, szállítással kapcsolatos tájékoztatásokat - a viszonteladói megrendelés módjától függően - szintén írásban küldi el a Viszonteladó részére. Szolgáltató vállalja, hogy Viszonteladó által megrendelt termékek rendelkezésre állását Viszonteladónak visszaigazolja, és a visszaigazolt terméket a visszaigazolástól számított legfeljebb 72 (hetvenkettő) órán át fenntartja Viszonteladó részére
- A megrendelt terméket a Viszonteladó átveheti a Szolgáltató telephelyén vagy kérheti azok kiszállítását, melynek költsége a Viszonteladót terheli.

Nettó 40.000 Ft feletti megrendelés esetén a viszonteladó által megjelölt magyarországi címre történő kiszállítás ingyenes. Ettől egyes cikkek vagy cikkcsoportok kivételt képezhetnek, amelyeket a weboldalon a cikk mellett jelzünk. Ilyen a standardtól eltérő túlméretes és/vagy túlsúlyos termékek szállítása, ekkor az egyedi szállítás díja nettó 25.000 Ft/cím a rendelés értékhatárától függetlenül. Az egyedi szállítás 5 munkanapon belül történik meg.
- Amennyiben a megrendelés nettó értéke meghaladja a nettó 40 000 forintot, de az azonnal szállítandó rendelés értéke nem éri el ezt az értéket, mert a Viszonteladó egyedi rendelésre cikket is vásárol, a rendelés kiszállítása Viszonteladó számára díjköteles lesz. A fennmaradó tétel(ek) kiszállításának ingyenessége csak abban az esetben érvényes, ha a fennmaradó tétel(ek) nettó értéke meghaladja a nettó 40 000 forintot, azaz ez két vagy több önálló rendelésnek minősül a rendelés kiszállításának függvényében.

- Szállítási díj egy önálló rendelésre, amely egyben történő kiszállítású:

       -nettó 1 Ft-tól - 25.000 Ft-ig nettó 2950 Ft

       -nettó 25.001 Ft-tól – nettó 40.000 Ft-ig nettó 1950 Ft

- A megrendelést minden esetben nettó 0,4%, de minimum nettó 250 Ft logisztikai díj terheli.

- Szolgáltató a Viszonteladó partneréhez történő úgynevezett dropshipping szállítás szolgáltatást nyújt Viszonteladó részére, amely ára nettó 990 Ft/cím, amely a Viszonteladó által megadott cím telephely küszöbéig szól, az „asztalhoz” történő szállítás díja a szállítmányozótól, térfogattól, valamint a rendelés súlyától függő, ezért kérjük, ügyfélszolgálatunkkal egyeztetni szíveskedjen. Az emeletre történő áru felhordás egyedi áras, de raklaponként minimum nettó 6900 Ft.

 

• Fizetési lehetőségek
 Személyes vásárláskor az alábbi módon fizethet:

- Átutalással (a kondíciós megállapodás szerint)

- Készpénzes fizetéssel

 

Webáruházunkban az alábbi módon fizethet:

- Bankkártyás fizetéssel

- Átutalással (a kondíciós megállapodás szerint)

Késedelmes fizetés esetén a Viszonteladó jelen szerződés alapján elfogadja és vásárlásaival elismeri, hogy Szolgáltató késedelmi kamatot számolhat fel a Ptk. 6:155 § (1) bekezdésben foglaltak szerint.

A Viszonteladó vállalja, hogy az egyedei rendelésű bármilyen módon rendelt termékek rendelése a kondíciója szerinti fizetési kötelezettséggel jár!

 

• Árak
A Szolgáltató az általa forgalmazott termékeket és a viszonteladói nettó árakat rendszeresen közzéteszi árlistáiban, egyéb kiadványaiban. Ezek az árak tájékoztató jellegűek, a szerződéses ár a rendelés visszaigazolásában szereplő, illetve a vásárlás előtt visszaigazolt ár. Az árak, kondíciók kezelése a Titoktartási kötelezettség pont szerint történik.
A Szolgáltató fenntartja a visszaigazolt ár esetén is az áremeléshez való jogát, amennyiben a szerződés megkötését követően – különösen beszállítói oldalon előállt áremelés vagy árfolyamváltozás következtében – költségnövekedés lép fel a Szolgáltatónál, kiemelten ideértve az egyedi rendelésű termékeket is. Ezt a Viszonteladó
kérésére a Szolgáltatónak igazolnia kell.

Az árak nem tartalmazzák a termékhez kapcsolódó szolgáltatások díjtételeit, ezek külön soron kerülnek feltüntetésre az ÁSZF vagy az ajánlat szerint.

 

• Fizetési feltételek, biztosíték
- A Viszonteladó a halasztott fizetést, részletfizetést a Szolgáltató ügyfélszolgálatán írásban kérheti. A Szolgáltató jogában áll a halasztott fizetést, részletfizetést engedélyezni, vagy megtagadni illetve a Viszonteladó késedelmes fizetése esetén megvonni. A Szolgáltató a kérelem elbírálásáról 3 napon belül írásban értesíti az ügyfelet. A Szolgáltató nem köteles a döntését indokolni.
- A fizetési határidő túllépése, a számlák késedelmes kiegyenlítése esetén a Szolgáltató a hatályos jogszabályokban előírt, a késedelemből fakadó kártérítésre jogosult.
- A számla kiállítása a szállításkor illetve az áru átadásakor történik. A kifizetések a számlában megjelölt fizetési határidőig, levonás nélkül esedékesek.
- A számlával kapcsolatos kifogás nem jogosítja fel Viszonteladót a számla kiegyenlítésének visszatartására. A kifogás pontosan leírva, kizárólag írásban, a számla átvételét követő 8 napon belül tehető, melynek elbírálását követően Szolgáltató a szükséges mértékben helyesbítő számlát állít ki.
- Viszonteladó a vásárlásai alapján Szolgáltató felé keletkező fizetési kötelezettsége teljesítése fedezetének igazolására, illetve halasztott fizetés esetén biztosíték kérésre jogosult.
- A fizetési vagy a biztosíték nyújtási feltételek megszegése esetén Szolgáltató jogosult a feltételek azonnali készpénzes fizetésre való változtatására, minden nyitott követelés azonnali esedékessé tételére, illetve a szerződéstől való elállásra.

 

• Elállási jogok érvényesítése, lemondás
- Szolgáltató megrendelés lemondást csak olyan határidőig fogad el, amíg beszállító partnere tőle jogkövetkezmények nélkül elfogadja a megrendelés lemondást. A beszállító által érvényesített lemondási díjat – a lemondott szállítmány értékének 10%-át Szolgáltató jogosult áthárítani a Viszonteladóra. Amennyiben a beszállító a Szolgáltató lemondását nem fogadja el, Viszonteladó köteles az árut átvenni és a vételárat megfizetni. Az egyedi rendelésű terméket nem lehet lemondani.

- A kézhezvételi időpont a Szolgáltató telephelyén történő átvétel esetében az átvétel időpontja, házhozszállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja.
A hatályos jogszabály értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított, a hatályos jogszabályban előírt időintervallumon belül, amely a visszáru szabályzat szerint történik. A visszáru kérelmét az
rma@orinkhungary.hu mail címre kell megküldeni. Az elállás elfogadásának tényéről Szolgáltató 5 napon belül írásos visszajelzést küld.
A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, a Viszonteladó saját költségén küldheti vissza a Szolgáltató telephelyére. A Szolgáltató a visszaküldött termékek ellenértékét az elállástól számított 30 napon belül visszatéríti a Viszonteladónak. Utánvéttel visszaküldött csomag átvételét a Szolgáltató megtagadhatja.

- A Viszonteladó nem gyakorolhatja elállási jogát, ha a terméket használatba vette, vagy ha a terméket nem rendeltetésszerűen használta, vagy ha a terméket nem tudja sérülésmentesen Szolgáltatóhoz visszajuttatni, valamint a rendelési visszaigazolásban leírtak alapján vizuál tábla rendelés esetén a sérülésmentes állapotról még a futár távozása előtt nem győződött meg! Szállítás alatt sérült reklamációt csak jegyzőkönyv ellenében áll módunkban elfogadni. A futár távozása után reklamációt nem fogadunk el!
- Jótállás, szavatosság a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.
- Rendeltetés szerinti használat mellett a Szállító szavatolja az általa forgalmazott termékek hibátlan működését a termékek csomagolásán feltüntetett időpontig.
- Szolgáltató által forgalmazott termékekre a hatályos jogszabályok jótállási feltételei érvényesek, ezen túlmenően pedig a gyártók által vállalt egyedi jótállási feltételek vonatkoznak.
- A reklamáció viszonteladói érvényesítésétől Szolgáltató azonnal elállhat, amennyiben a terméken szemmel látható a nem megfelelő használat miatt keletkezett hiba.

- Az egyes termékekre vállalt/fennálló jótállási, szavatossági és/vagy termékfelelősségi kötelezettségei teljesítésén túl Szolgáltató nem felel a Viszonteladónál bármely okból jelentkező egyéb kárért, elmaradt haszonért, költségekért. Szolgáltató a felelősségét kifejezetten kizárja.

- A szavatossági, jótállási igény érvényesítésének helye Szolgáltató telephelye, vagy a jótállási jegyen feltüntetett szerviz. A szavatossági, jótállási javításra szoruló termék be-illetve elszállítása a Viszonteladó kötelessége, mint ahogy a jótállási jegy megfelelő kitöltése.

 

• A felek felelőssége
- Az áru átadásakor a kockázat és kárveszély a Viszonteladóra átszáll az áru fizikai átadásakor, illetve amikor szállítmányozó/fuvarozó átadja a Viszonteladó részére.
Amennyiben Szolgáltató a megrendelt árut a Viszonteladó alkalmazottja/képviselője/megbízottja stb. részére adja át, az eljáró személy áru átvételére vonatkozó felhatalmazását, eljárási jogosultságát nem vizsgálja. A Viszonteladó nevében eljáró korábban felhatalmazott személyt átvételre jogosultnak kell tekinteni.

- Az áru átvételét az átvevő köteles a szállítólevélen leigazolni, amennyiben semmilyen észrevétellel nem élt, az árut rendben átvettnek kell tekinteni. Az árut átvevő személyazonosító adatai (különösen: név, személyi igazolvány szám, aláírás) a szállítólevélen rögzítésre kerülnek. Az adatok feltüntetése Viszonteladó felelőssége, amennyiben a fent megjelölt adatok feltüntetése hibás, az árut akkor is rendben átadottnak kell tekinteni. Ha a meghatalmazott árut átvevő személyében változás történik, a Viszonteladó felelősége a változásról szolgáltatót tájékoztatni. Amennyiben ez nem valósul meg, akkor az árut rendben átadottnak kell tekinteni.

- Szolgáltató nem tartozik felelősséggel azokért az internetes felületen történt tranzakciókért (megrendelés, bejelentkezés, adatmódosítás, stb.), amelyek a Viszonteladó tudtán és akaratán kívüli személy, vagy az általa regisztrált Felhasználók által használt bejelentkezési név, jelszó, vagy egyéb azonosító jogosulatlan felhasználásával történik. Szolgáltató kártérítési vagy egyéb felelősségét Viszonteladóval, ill. bármely harmadik személlyel szemben erre nézve is kifejezetten kizárja.

- A Szolgáltató mindent elkövet, hogy téves információk, ne kerülhessenek fel a weboldalára, azonban a weboldalon megjelenő valamennyi információ, kép, műszaki adat, feltétel, meghatározás vagy leírás kizárólag tájékoztatásra szolgálnak, azok nem minősülnek ajánlatnak, felhasználásuk a Felhasználó saját felelősségére történik.

 

• Vis major
- Az ÁSZF alkalmazásában felek vis majornak tekintik az olyan előre nem látható körülményeket, amelyek felek akaratától függetlenül következnek be és ezért a szerződés teljesítését hátrányosan befolyásolják. Vis major esetén az akadályozott fél köteles a másik felet a vis major bekövetkezéséről a tudomásszerzést követően haladéktalanul szóban, majd írásban értesíteni. Felek az értesítés kézhezvételét követően tárgyalásokat kezdenek egyebek mellett a szerződés teljesítéséről, a határidők módosításáról annak érdekében, hogy a feleket a lehető legkisebb kedvezőtlen hatás érje.

 

• Titoktartási kötelezettség
- A Viszonteladó és a Szolgáltató közötti kereskedelmi és gazdasági tevékenységhez kapcsolódó termékek árai,  kedvezményei valamint a szolgáltatások a két cég üzleti megállapodás részei, amelyek egészben, vagy elemeinek összességeként nem közismertek, ennélfogva vagyoni értékkel bíró tények és adatok, amelyek ezáltal üzleti titoknak minősülnek.

Felek kötelesek az ÁSZF szerinti és azon túl a tudomásukra jutott minden tényt, információt, adatot, megoldást bizalmasan, üzleti titokként, illetve védett ismeretként kezelni és azokat mind a szerződés hatálya alatt, és utána is megőrizni, azokat nem jogosultak harmadik fél tudomására, vagy nyilvánosságra hozni, ideértve a fentiekhez a hozzáférését segítő, Viszonteladó webes belépésének adatait a Szolgáltató webfelületére. Jelen pontban előírt kötelesség megszegésért Viszonteladó teljes körű és mértékű kártérítési felelősséggel tartozik. Kártérítési felelőssége kiterjed az alvállalkozójára is. Kivételt képez ez alól hatóságok, illetve a jogszabály által kötelezően előírt adatközlés.

 

• Tulajdonjog fenntartása
- A szerződésben szereplő termék Szolgáltató tulajdonát képezi a Viszonteladóval szemben fennálló követelések kiegyenlítéséig.

- A termék birtokbavételével, a termékkel kapcsolatos kárveszély átszáll Viszonteladóra, ezért Viszonteladó viseli a termék átvételének időpontjától a termékben bekövetkezett valamennyi kárt.

- Viszonteladó köteles elfogadni Szolgáltató fenntartott tulajdonjoga érvényesítése érdekében tett szükséges, törvényes intézkedéseit.

- Minta céljából átadott termékek Szolgáltató tulajdonában maradnak, ezeket Viszonteladó csak Szolgáltató által meghatározott célra használhatja. Amennyiben nem születik másirányú megállapodás, a minta céljára átadott termékeket a bemutató után a Viszonteladó 5 munkanapon belül visszajuttatja Szolgáltató részére. Amennyiben ezt nem tudja megtenni, a minta árának megfizetésére kötelezett.

 

• Elektronikus kereskedelem
- Szolgáltató és Viszonteladó közötti elektronikus kereskedelmi megrendelések során Viszonteladó nem minősül fogyasztónak, ezért a szerződésükre nem vonatkoznak az Elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló hatályos jogszabályoknak a szolgáltató és fogyasztó közötti szerződésekre vonatkozó előírásai.

- Szolgáltató elektronikus kereskedelemi szolgáltatásai a saját internetes felületén keresztül egyedi felhasználó névvel és jelszóval vehetők igénybe. A felhasználó név és jelszó megadásával Viszonteladó közvetlen információt szerezhet Szolgáltató rendelhető termékeiről. A felhasználó név és jelszó azonosítja a Viszonteladót, használata hitelesen bizonyítja, hogy a használatkor leadott megrendelést Viszonteladó megtette.

Az internetes rendelési felületen Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Szolgáltató nem vállal felelősséget az internetes rendelési felületen megjelenő kép és a termék tényleges kinézete és a fotó színhelyessége miatti különbözőség miatt, azaz a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár vagy kép kerülhet az internetes rendelési felületre, vagy egyéb a termékhez kapcsolódó adat, leírás. Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

- Az internetes rendelési felületen az Internet globálitása miatt a Viszonteladó elfogadja, hogy az internetes rendelési felület használata során az ide vonatkozó nemzeti és nemzetközi jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben az internetes rendelési felület használata során a használatával összefüggő bármely tevékenység a Viszonteladó vagy az értékesítés célállamának joga szerint nem megengedett, annak a használatért kizárólag az Viszonteladót terheli a felelősség.

 

• Adatkezelés
- Viszonteladó a szerződés megkötésével kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy Szolgáltató nyilvántartásában rögzítse, és ilyen célokból vele kapcsolatba lépjen személyesen vagy elektronikus úton.

- Szolgáltató Viszonteladó azonosításához szükséges adatokat a jogszabályi előírások betartása mellett, kizárólag a jelen ÁSZF keretei közötti kereskedelmi kapcsolat céljából kezeli. A Viszonteladó számlázási adatokon túli adatszolgáltatása a szerződéskötés érdekében a szerződési szabadság elve alapján önkéntes.

- A Viszonteladó hozzájárul ahhoz, hogy Szolgáltató a szerződés létrehozása, a teljesítésének figyelemmel kísérése, és az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából a Viszonteladó azonosításához szükséges és elégséges adatokat kezelje.

- Jelen szerződés elfogadásával Szolgáltató lehetőséget kap arra, hogy Viszonteladó felé hírleveleit és egyéb hirdetési anyagokat elektronikus vagy nyomtatott formában eljuttassa, azonban a Viszonteladó bármikor jogosult e lehetőség egyértelmű részbeni vagy egészbeni megtiltására és erről nyilatkozatot tenni Szolgáltató címére megküldve, vagy a hírlevél erre vonatkozó pontján ezt megtenni.

- Szolgáltató nem vonható felelőségre Viszonteladó által lemondott és a későbbiekben a hírlevelekben és egyéb hirdetésekben szereplő adattartalom ismeretének hiányából fakadó Viszonteladói kárért, elmaradt haszonért.

 

• A Szerződés megszűnése
- A szerződés megszüntethető a felek közös megegyezése alapján a felek írásbeli megállapodásával, valamint rendes, illetve rendkívüli felmondással. Bármelyik fél jogosult a szerződést a másik félhez (tértivevényes) levélben vagy elektronikusan olvasás visszaigazolás kéréssel ellátott emailen intézett egyoldalú írásbeli nyilatkozatával, indoklás nélkül 30 napos felmondási idővel megszüntetni (rendes felmondás) vagy azonnali hatállyal az előzőek szerint (rendkívüli felmondás) megszüntetni. A szerződés rendkívüli felmondásának a szerződésben rögzített kötelezettségek súlyos megszegése esetén van helye. Viszonteladó részéről súlyos szerződésszegésnek minősül különösen, ha 30 napon túli lejárt tartozása van. A szerződés rendes felmondással csak abban az esetben szüntethető meg, ha a Viszonteladó minden általa egyedi rendelésű termékét lehívta, illetve minden halasztott fizetésű számláját rendezte.

- A szerződés megszűnik abban az esetben is, ha bármelyik fél jogutód nélkül megszűnik, illetve Viszonteladó csőd-, felszámolási eljárás, vagy végelszámolás, illetve más hasonló eljárás hatálya alá kerül, az eljárás megindulásának napjával.

 

• Szerzői jogok
- A www.orink.hu mint weboldal és annak tartalma szerzői jog alá eső tartalomnak minősül, ezért tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, újra feldolgozása a Szolgáltató írásos hozzájárulása vagy bármely erre felhatalmazó tevékenysége nélkül.

 

• Egyéb rendelkezések
- Szolgáltató ezen ÁSZF-et Viszonteladói számára elektronikus formában a www.orink.hu címen folyamatosan elérhetővé teszi.
- A Viszonteladó bármely termék – akár hagyományos, akár interneten keresztül történt - megrendelésével magára nézve kötelezőnek elfogadja Szolgáltató ÁSZF-ét.
- Amennyiben az ÁSZF valamely pontja érvényét veszti, az nem teszi érvénytelenné a többi meghatározást.
- A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos Ptk. és az egyéb vonatkozó magyar jogszabályok rendelkezései, így különösen az alábbi jogszabályok irányadók: 
- az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről 2001. évi CVIII. törvény;
- fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény,
- a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;
- Esetleges bírósági eljárásban a bíróság illetékességét alávetés alapján Szolgáltató székhelye alapozza meg.

 

 

Budapest, 2024.07.01. ORINK Hungary Kft.