Untitled Document
RMA  TÁJÉKOZTATÓ
Garanciális termékeket kizárólag a megfelelően kitöltött RMA  adatlappal áll módunkban átvenni.
  (Formanyomtatvány a letöltések menüpontban elérhető)
  A HIBÁS TERMÉKEK ÁTVÉTELÉNEK FELTÉTELEI:
  
  - EREDETI CSOMAGOLÁS VAGY MEGFELELŐ AIRBAG CSOMAGOLÁS
  - NEM LÁTHATÓ MECHANIKAI HIBA ESETÉN A HIBÁT IGAZOLÓ NYOMAT ÉS/VAGY LEÍRÁS
  - CHIP HIBA ESETÉN A NYOMTATÓ TÍPUSÁNAK, FIRMWARE VERZIÓJÁNAK FELTÜNTETÉSE
  - HIÁNYTALANUL KITÖLTÖTT GARANCIÁLIS ADATLAP
ÜGYINTÉZÉSI FOLYAMAT 
  I. Személyes ügyintézés:
  A hibás terméket személyesen hozza be telephelyünkre az ügyfél a kitöltött RMA  nyomtatvánnyal, melyből egy példányt az átvétel igazolásával visszaadunk
  II. Futárszolgálattal vagy  kereskedő munkatárson keresztül történő ügyintézés:
  A hibás termékeket juttassák el hozzánk, dobozonként egy-egy helyesen kitöltött  RMA nyomtatvánnyal. A gyorsabb ügyintézés érdekében az RMA nyomtatvány  digitális verzióját várjuk a rma@orinkhungary.hu e-mail  címünkre. 
  III. Ügyintézés menete, átfutási  ideje:
  A beérkezett termékek feldolgozási ideje a beérkezéstől számított 14 munkanapon  belül várható. A feldolgozást követően e-mail értesítőt küldünk a  rendszerünkben megadott e-mail címre, ami tartalmazza a garancia jogosságát  (igen/nem), illetve a bevizsgálási eredményeket.
  A NEM JOGOS GARANCIÁS TERMÉKEK  MEGŐRZÉSI IDEJE 30 NAP!